Preskočiť na hlavný obsah

(Snáď nie) posledná v Prahe



Skúšky som vybojoval, predmety všetky úspešne ukončil. Ale niekoľko týždňov, som nesedel ani na bicykli, ani príspevok na blog som nepísal.

A dokonca, keď som zistil, že v Prahe bude 2 týždne pršať, tak som sa rozhodol, že je na čase zobrať svoj bicykel domov. :)
Ale ešte predtým, som musel urobiť veci, ktoré som mal na svojom imaginárnom zozname: MUSÍM SPLNIŤ!
14. júna 2016
Tak som sa vybral prvý krát z môjho intráku, hlavnou cestou ku hradu. :) Tam som zamieril kľukatou cestou po kockách na Malú Stranu a odtiaľ na.. Karlov most. Takže som si nakoniec vychutnal tie kocky, vytriaslo ma. :) Po moste som musel ísť pešo. Tam je vždy nehorázne veľa ľudí. A urobil som na ňom a pri ňom pár fotiek.

Na prvej, som ten bicykel oprel dosť divne. :/

Vltava a vľavo je vidieť aj budovu divadla.

A vedľa mostu som to takto odfotil. :) Vlastne. Nerád upravujem fotky, pretože v tom nie som nejak zručný, ale kvôli tej bielej oblohe a tomu hroznému svetlu, som musel. :)

Trošku popisu, že prečo je Praha tak fantastické miesto. Napríklad len na tejto fotke je: Karlov most, na pravo od neho je vidieť takú zelenú vežičku - kostol sv. Mikuláša, je tu vidieť katedrálu sv. Víta, (takmer celý - lebo pán nevie fotiť) hradný komplex a na pravo od katedrály sú také 2 vežičky, ktoré tam trčia, a to je bazilika sv. Jiří (Juraja).


Ale tým to nekončilo. Pešo som prešiel cez mesto na vedľajší most a odtiaľ som išiel k letohrádku na Letnej. Odtiaľ je totiž fantastický výhľad.

Znova to svetlo. Mal som inak nastaviť zaostrovanie. Ale hej! Pointu to splnilo!  Mám odfotený svoj bicykel na Letnej, s výhľadom na Pražské mosty.


A odfotil som sa aj sám, vďaka parádnemu stojanu na telefón, ktorý som dostal. (Od mojej priateľky!) :)
(a... už som sa ostrihal.)


Potom ma čakal kopec ku intráku, kde som sa rozhodol, že pôjdem ešte do parku Divoká Šárka. :)
Pretože tam som najazdil asi najviac - a mal som to tam aj dosť rád, lebo mi to pripomínalo našu prírodu.

Nejaké moje top segmenty z Prahy? :)
Mám jeden KOM, kde som prvý zo 79 jazdcov. :) Taká pol kilometrová stena. Ale priemerku tam mám výrazne lepšiu, ako jazdec za mnou. Volá sa: K Přelátům.
Šárkou do Nebušic - druhý zo 168.
Š. silnice z Nebu - druhý zo 150.
Z Nebušic na Big mac - tretí zo 48.
Libocká stojka - 18-ty z 225.
Šárecký esíčko - jedenásty z 284.
A mám aj bežecký KOM. Vlastne, bežci nemajú KOM, ale CR (absolútne neviem, čo to znamená).
V kláštornom parku na Břevnove, kde som chodil behať začiatkom semestra. Volá sa to Klášterka Round a som tam prvý zo siedmych.

Samozrejme tie segmenty boleli. Libocká stoja je absolútne peklo - stena, ktorá sa ešte točí, na úzkej ceste, kde aj autá vytáčajú svoje motory do šialených otáčok).
Šárecký esíčko je asi najlepší výsledok - tú jazdu som sa sústredil len na ten segment.
Na svoju obhajobu ešte - môj bicykel váži cez 14 kíl, čo je veľa. Ale! Nevymenil by som ho! ;-) (Možno by som pridal ku nemu tú Sculturu 200 od Meridy, ale to možno o rok.)

V Prahe som najazdil cez 600 kilometrov. A musím spomenúť ten Karlštejn, Křivoklátsky okruh a Lidice. To boli šialené jazdy. Dúfam, že tam ešte prídem. :) (ja ešte musím budúci týždeň, ale myslím aj s bicyklom!)

Po poslednej jazde v Prahe, som na druhý deň zobral bicykel, 2 plné tašky a prežil som si peklo, kým som sa metrom, po eskalátoroch dostal až do vlaku. Prišiel som domov, kukol som futbal (kto neskáče ten je.. no veď.. chápeme sa) a hneď potom som bicykel kompletne vyčistil.
To bolo včera. :) (15. júna 2016)
A dnes? Niečo doma pomôcť porobiť a hneď potom som to vytiahol smerom na Veľký Polom.
Hovoril som si: skúsim svoje sily do kopca! Veď po tých segmentoch, čo mám v Prahe tu musia padať KOM-ká!

Nepadali.
Začalo to super, ale tie posledné týždne stresu a bez bicykla je ešte cítiť. Takže sa musím dostať do super kondície. Čo je cieľ, ktorý ma samozrejme teší, pretože viem, aký silný som bol v máji.

Išiel som na kamennú chatu. Po ceste pri medvedej skale, som si urobil fotku - v novom drese a s novou prilbou som tam bol totiž prvý krát. :)


A už sa riadne teším na moje hornokysucké klasiky. :) Kopec na Olešnej, Klokočov, Živčáková, Makov, Husárik, atď...