Preskočiť na hlavný obsah

Cyklistické citáty 4


"Cyklistika nie je hra, je to šport. Tvrdý, ťažký, nemilosrdný a vyžaduje si veľké obete. Niekto hrá futbal, tenis alebo hokej. Ale nikto nehrá cyklistiku."
 - Jean de Gribaldi (francúzsky cyklista a športový riaditeľ, ktorý jazdil na Tour de France v rokoch 1947 a 1948)



"Život je ako bicykel. Aby si udržal rovnováhu, musíš sa pohybovať dopredu."
-Albert Einstein





Teraz trochu netradične. Ide o video k Giro d´Italia 2015. Také promo, kde sú zábery z roku 2014. Na rok 2016 sa im to podľa mňa moc nepodarilo, ale toto vyzerá skutočne super. :) A aby to ostalo pri tých citátoch, tak je tam hlas nejakého pána, ktorý hovorí celkom motivujúcu reč. Mne keď sa nechcelo niekedy jazdiť, tak som si napríklad pustil toto video a hneď sa mi chcelo.

Aspoň niečo z toho sa pokúsim s mojou angličtinou:
Triumf je za tým kopcom,
buď vášnivý, buď hrdý,
ukáž sebaobetovanie.
Dosiahol si limit? PREKROČ HO!
Zatni zuby, poť krv.
Vyčerpanie neexistuje, strach je tvoj jediný nepriateľ.
Boj je tvoja odpoveď!
Nabúral si? VSTAŇ!
POČÚVAJ DAV, KTORÝ KRIČÍ TVOJE MENO!
Vyzvi čas! Poraz ho! ZNIČ HO!
Toto je tvoj čas, toto je tvoj sen.




"Mne nezáleží na tom či prší, slnko svieti alebo čokovoľvek: pokiaľ jazdím na bicykli tak viem, že som najšťastnejší chlap na svete." - Mark Cavendish "ľudská raketa"



"Cyklisti sú ľudia z polovice z mäsa a z polovice zo železa, ktoré iba naše storočie vedy a železa mohlo vytvoriť."
- Louis Baudry de Saunier (žurnalista, ktorý žil v rokoch 1865 až 1938, jeho fotku alebo obrázok som nenašiel, nieje dokonca ani na Francúzskej wiki)



"Ak brzdíš, tak nezvíťazíš." - Mario Cipollini (jeden z najlepších šprintérov histórie cyklistiky, 12 vyhratých etáp Tour de France, 42! víťazných etáp na Giro d´Italia)