Preskočiť na hlavný obsah

Môj 2015

Príspevok o číslach. :D Idem písať, koľko som najazdil a podobné veci. :)

Fotka, ktorú som zrobil tento rok a páči sa mi zo všetkých mojich fotiek najviac. :)
S tou samospúšťou sú to fakt výzvy :D 



Začnem videom od STRAVA. Oni totiž každý rok pošlú video, v ktorom sa nachádzajú základné údaje. A veľmi, veľmi sa mi páči. :)


Zhrniem to:

Celková prejdená vzdialenosť: 3346 kilometrov

Najdlhšia jazda: 139, 1 kilometra
S najväčším stúpaním je to trošku komplikovanejšie, pretože je to určite Lysá hora. No keď sme tam boli, tak moja GPS mala slabšiu chvíľku, tak ju nemám celú zaznamenanú.
Prejazdil som: 6 dní, 5 hodín, 21 minút a 11 sekúnd.
Keď vydelím celkovú vzdialenosť počtom dní v roku tak mi vyjde, že som najazdil priemerne
9, 2 kilometrov denne.

Moja celková prejdená vzdialenosť je 8,35% zo Zemského obvodu.
Moja ročná priemerná rýchlosť bola 22,4 km/h.

Nastúpal som 53 130 metrov. To je 6 Everestov, alebo vzdialenosť ako do mezosféry (tam horia meteority :D )
Mal som 89 jázd.

Tú štatistiku som našiel tu: Strava year to date report Niektoré čísla sa však trošičku líšia.


VeloViewer to ukázal takto: 

Všetky moje tohtoročné trasy na mape. :)




A k blogu:
napísal som 25 príspevkov v minulom roku. :) A je tu už cez 3000 kliknutí. :) No najviac sa mi páči, keď ma niekto zastaví a povie, že to číta a že to je dobré, alebo super. :D


A plány na tento rok 2016?
No vzhľadom na to, že budem v Prahe do konca júna (ak ma do februára nevyhodia zo školy), tak to s jazdením zatiaľ nevyzerá nejak super. Ale dúfam, že sa bude dať. :) No veľmi sa teším, pretože moja priateľka Ivka plánuje, že si kúpi bicykel, tak budeme jazdiť spolu. :) Nie stále, až zase vyčarujem nejaký čas na medvediu skalu. :D A chcel by som absolvovať štyri z piatich etáp Uphillu.
A uvažujeme o nejakom cykloklube, ktorý by to bral trošičku vážnejšie - teda pretekársky. Ja aj keď moc nepretekám, tak to beriem dosť vážne. :D Ale to zatiaľ len v myšlienkach, no prečo nie? :)
Samozrejme sa teším na spoločné výjazdy, ktoré si dohodneme cez STRAVA. :)
Na koniec dúfam, nielen na bicykli, že tento rok bude proste super. :) A to želám všetkým. :)