Preskočiť na hlavný obsah

Prechádzka

Nadpis je asi jednoznačný, ale bolo to trochu komplikovanejšie. Popravde išlo o kombinovanie behu a chôdze. :D Príroda bola dnes úžasná. :) Hmla, ktorá sa sype cez kopce, alebo sa drží v dolinke. :)

A ja som teda zobral psa - Figa, a išli sme sa prejsť. K hotelu Husárik, kde som po ceste stretol Vlada zo Stravy, okolo vysielačov a odtiaľ nejak na cestu domov. Špinavý od blata s unaveným psom som došiel domov.





Ale to nie je ten dôvod, prečo toto píšem. :)
Urobil som totiž cez 20 fotiek. :D Niektoré objekty, ako napríklad moja dedina sa budú opakovať, ale každá fotka je odfotená z iného miesta. :) Nad fotkami bude popis, že čo to je. 

Strom ktorý musí poznať každý z Rakovej! :D



Cestou na Čerchľu



Polom a okolité kopce - najkrajšie pozadie, najkrajšieho kraja



Raková - odpustite tú hlinu :D



Zhora sa sypala hmla :)



Cesta k vysielačom



Smerom na Zákopčie 



Raková za konármi 



Lysá hora
(Toto ma skutočne potešilo, vôbec som nevedel, že ju je z hora vidieť. A ešte takto.)



Opäť tie kopce, ale teraz tam vidieť aj tú Lysú



Raková



Zas Raková :D



Pohľad na Čadcu



Pohľad na kopce za Zákopčím 



Opäť pohľad na Čadcu



Vysielače s mesiacom :)



Soška Krista víťaza



Za Zákopčím 



Super cesta :)



Pokus :D



Tá Raková :)



 V ľavo ten oblak hmly nad Čadcou :)



Snaha o zaujímavú fotku pri západe slnka



Opäť s tým západom slnka :)


Tak. :) To je všetko.
Ešte by som chcel povedať, že je to super. :) Ja mám toho celkom dosť, tak som nemohol chodiť takto do prírody. Ale ten čas sa nakoniec našiel a je to super. :)
Ako to súvisí s cyklistikou tento príspevok? Možno ako jedna z možností oddychu od nej. :D
Dávam to tu, aby som možno motivoval práve človeka ktorý to pozerá, aby nesedel doma, ale ak môže aby niekde zašiel.
A dávam to tu aj preto, že keď už som ako čínsky turista s 24 fotkami za 2 hodiny, aby som sa o ne aj podelil. :D