Preskočiť na hlavný obsah

Koniec decembra a bicykel

Asi už naozaj posledná jazda v tomto roku 2015. Išiel by som sa iba prejsť, ale dostal som novú prilbu (ktorú som si sám vybral), tak som sa chcel ísť previesť. :) 
Fotka urobená zo zákruty (cestou na medvediu skalu)

A išiel som najprv len na letisko, a odtiaľ k Zákopčiu. Tam som stretol pár ľudí a keď som pozdravil jedného pána so synom, tak ma začal povzbudzovať. :D Bolo to celkom príjemné.
Napriek tomu, som mal obrovské tepy. Nemal som oblečený svoj dres, ale bundu a tepláky, aj na to som doplatil. Ale preliezol som to. Blata tam bola hromada, voda tiekla po ceste a kamene mi stáčali kolesá do strán. Tak mi to pripomenulo Uphillové trate v Česku a v Poľsku. 



Nad letiskom. :) Ten konár sa nedal dať preč. V pozadí Raková.

Potom som sa ale rozhodol, že pôjdem ešte na zákrutu. :) To je to po ceste k medvedej skale. :) Odtiaľ sú tie super fotky Malej Fatry.
Tam som išiel ale pomaličky. Po ceste som stretol dvoch kamarátov, tak som upokojil aj tepy. Došiel som hore a urobil zopár fotiek. :) Popis bude nad každou fotkou.


Bahaňa. :)


Bicykel, mám aj nové puzdierko na dušu a náradie - pod sedačkou. :) 

 Malá Fatra bez približovania :)

Milošová, Veľký Rozsutec a Fatranský kriváň :)

Priblíženie na Malú Fatru

A na koniec dám fotku tej mojej novej prilby. Tá stará bola, ako mi spolužiačka povedala, už taká tradičná, že keď ste videli červenú prilbu bol som to ja. Ale bola ťažká, ani bezpečná moc nebola a občas sa nosila dosť nepríjemne. Tak som vylepšil. :)

Podľa mňa vyzerá super. :)





Nebol to najdlhší výlet. Na Strave v našom klube jeden človek najazdil cez 50 kilometrov z Klokočova, cez Turzovku a na Zákopčie.
To by som asi ja nedal. Zima nie je moc pre mňa. Ja radšej kratučký dres a gate v ktorých vidieť moje nožičky. :D

Ale aj keď som kúsoček trpel, tak to bolo super. Ak píšem o behu, že to je super, tak to nemá na ten pocit, keď sedím na bicykli. :)