Preskočiť na hlavný obsah

December a bicykel?

No. Pre mňa táto kombinácia nikdy neexistovala. Keď je zima, tak sa buď učím na skúšky, alebo som zalezený doma. 
Ale včera bolo podľa mňa super 6 stupňov nad nulou. A ja som už mesiac na tom nesedel, tak som si povedal, že idem! :D
Vyobliekal som sa ako mrázik a išiel som na Olešnú. Už prvé kilometre mi bolo jasné, že niečo nieje v poriadku. Išiel som pomaly.

Na úsekoch kde som to časovkoval rýchlosťou 30 km/h, kde som porážal všetkých starcov, starenky a deti, tak tam som sa snažil ísť aspoň tých 22 km/h. Jasné, bola na mne kopa oblečenia s anti aerodynamickou bundou. :D A aj moje nohy s pľúcami dostávali zabrať.

Na Olešnej som sa už dostal k stúpaniu. Stretol som tak vyššie v lese jedného staršieho chlapíka, ktorého som ako gentleman pozdravil: "Dobrý deň." A on na mňa zareval: "Nazdáár!" :D
Stretol som tam ešte jedného, ktorý zbieral z hory drevo. A ešte mi niečo vbehlo do cesty. Asi sa ma zľakla, lebo vbehla na cestu a kúsok predo mnou bežala, potom odbočila opäť do hory. Samozrejme hovorím o srne. :D


Ďalej som odbočil na Korcháň a urobil som fotku, aj keď to počasie sa na to moc nehodilo. :)





Áno. Tá fotka vyzerá podľa mňa dosť depresívne. :D Ale aj tak je super, že niečo také som mohol odfotiť na bicykli v decembri. Ja som sa riadne dobre obliekol, tak mi zima nebola. Vyššie boli aj znaky toho, že fakt je zima, pretože tam bol miestami sneh a ľad. A od vody tiahol riadny chlad. 

A až nie som hnusný tak dodám, že ten sneh by už mohol napadnúť. Poznám minimálne jedného človeka, ktorý sa na to celkom teší. :)



A ešte jednu vec som urobil. Chytil som môj foťák, ktorý dokáže nahrávať video a nahral som pár sekúnd. :)