Preskočiť na hlavný obsah

Jesenné jazdy

Táto jeseň je proste super. :) Ja už mám hromady fotiek a aj jazdy stoja za to. :) A tento príspevok, bude skôr o tých fotkách.
Nie je oblačno a výhľady sú tak šialené, že je z pod Veľkého Polomu vidieť Tatry. Ale to som bol v škole tak som ich nezachytil.
No v pondelok som sa bol previesť. Mal som v pláne takú dlhšiu jazdu, no nakoniec z toho bolo len 33 kilometrov. To hlavne kvôli vetru. Išiel som teda na Olešnú a tam kopcom hore na Muřinkový vrch. To je už na hranici s ČR.
 




Nestretol som ani jedného človeka. Ale čo sa týka zvierat. Toľko veveríc som ešte asi nevidel.


Išiel som vtedy na pohodu, takže žiadne rekordy nepadali. 
Po ceste odtiaľ som si porobil pár fotiek na ktorých sú zachytené tie jesenné farby.


A ďalej po ceste mal byť výhľad na Korcháň a Malú Fatru. Som si hovoril, že to fotiť nebudem, lebo už mám také kopy fotiek, že až. Ale keď som to uvidel, tak som iba otvoril ústa. Takto som tie kopce ešte nevidel. :) 



To, že som Tatry nevidel, mi až tak moc nevadilo. Tu z Ružomberka poznám jeden výhľad priamo na Kriváň. Ale keby som nevidel toto. A niekto by to odfotil, tak by ma porazilo.

Tak. :) A ešte tu pridám pár fotiek, ktoré som urobil za posledné dni. :)




Ešte napíšem o náhode čo sa podarila minulý týždeň v piatok. :) Moja priateľka s pár ďalšími ľuďmi zo svojej rodiny išla na Veľký Polom. :) Ale keď vyrážali z domu, tak som iba prišiel zo školy. A mal som ešte niečo doma. Oni vyrážali okolo deviatej - desiatej, už si nepamätám presne. Ja z domu na bicykli až o druhej poobede. Takže som vedel, že šanca že ich stretnem je malá. Vyliezol som pod kamennú chatu v celkom dobrom čase a ešte som zamieril k samotnej chate, že keď už som tam, tak sa zájdem pozrieť.
A tam boli dvaja chalani z nášho klubu, čo máme na STRAVA. :D
Tak sme odtiaľ zliezli cestou po ktorej som ešte nikdy nešiel, dostali sme sa na Milošovú, odtiaľ na horelickú Kykulu - tak sa volá ten segment na STRAVA (parádny kopec o ktorom som nevedel), a potom dole do Oščadnice. Odtiaľ do Čadce a na Rakovú. Nepríjemné bolo iba to, že boli kolóny na starej ceste, jeden vodič ma takmer prizabil a bolo to také. Ale v pohode. Ja som bol rád, že som ich stretol. No málo som fotil. :D Dve fotky nižšie sú z toho dňa, ale ani jedna z toho úseku, keď som išiel s nimi. 






Čo sa týka tých fotiek. :D Na môj malý fotoaparát je to podľa mňa dobré. :) Nemám totiž žiadnu obrovskú zrkadlovku, ale malý digitálny foťáčik. No svoje to urobí.
A asi nie je ani tak dôležité len kukať fotky, ako to vidieť naživo. :) To sa snažím robiť aj cez tento blog. :) Motivovať na tú cyklistiku. Keď sa na to dáte, tak zažijete veľa, doslova dobrodružstiev, o ktorých sa dá toľko rozprávať, až to iným začne liezť na nervy. :) A keď ukážem pár fotiek, tak snáď to u niekoho vzbudí chuť niekam vyliezť. A najlepšie u nás kde bývame. :) Tatry a podobné kopce videl už každý. Ale niekto z horných Kysúc, kto nepozná krásu Beskýd? Tie nezaostávajú za inými. Ba dokonca v mojom srdci sú medzi miestami na prvom mieste. :)