Preskočiť na hlavný obsah

Cyklozraz a útoky na KOM

Na STRAVA sme sa v klube dohodli, že sa 08. 11. stretneme a takto ukončíme sezónu. To neznamená, že už nebudem jazdiť. Ale je to možné.
A bol to super nápad.
Dohodli sme sa, že sa stretneme na Kamennej chate, kilometer od Veľkého Polomu o 13:30. Niektorí sa dohodli, že pôjdu cez Olešnú, cez Muřinkový vrch a cez Veľký Polom k chate. Ja som chcel ísť cez Korcháň a pokúsiť sa o prvé miesto na segmente z Rakovej až pod Polom. A ešte jeden išiel z Milošovej cez Šance.
Ja som vyrážal z domu, niečo po 12-tej. Po veľmi dobrom obede. :) A išiel som pretekárske tempo. Pozeral som čas, priemernú rýchlosť. Pálili ma pľúca a boleli ma nohy. Moja hlava horela. Ale inak to išlo dobre.
Dnes bolo veľa ľudí v kopcoch, lebo mali turistický zraz, tak som aj zdravil a niektorí ma aj povzbudzovali. :) Po ceste už kúsok pod chatou som stretol toho, čo išiel cez tie Šance. :) Pozdravil som ho a povedal som mu, že makám ďalej, lebo idem na segment. Posledný kopec som už pretrpel. Moje stopky a priemerná rýchlosť mi ukazovali, že by som mal byť prvý na tom segmente. Ale na Stravu som sa pozrel až potom čo som prišiel domov, tak som dovtedy nevedel, či som to fakt porazil a či mi to mobil celé zaznamenal. 

Potom už sme ale sedeli pri chate. :) Objednali sme čučoriedkové pivá, ktoré sme mali v pohároch s nápisom: Lysá hora. A pod tým nápis: Beskydské a naše. :) Chalani čo išli cez Olešnú za chvíľu prišli. :)

Ja viem. Tento obrázok je super. :D





Keďže aj slnko zachádzalo, tak sme sa odfotili a pokračovali, každý zasa svojou cestou. :) Nejdem písať o čom sme sa bavili. Kto chce vedieť, tak nech začne bicyklovať, pridá sa k nám a o rok, ktovie? :)
Pre mňa je to taká novinka. Ja som tie roky, nikdy s nikým nejak extra nechodil jazdiť, alebo tak. A tento rok, som sa k nim na STRAVA pridal a mám rád takéto stretnutia. :)

Spoločná fotka. :) (Ja som tretí z pravej strany)




Keď som išiel dole, tak som stretol veľmi veľa turistov. :D Ale to bolo super. Je to paráda, keď tam ľudia lezú. :)
A ja som mal ešte jednu robotu. Muřínkový vrch.
Je tam totiž segment, v ktorom mal prvý človek priemerku 13,8 km/h. A hovoril som si, že to musím dať. Ale za ním bolo 14 ľudí. Aj ja som tam mal čas, ale to taký, že som si aj fotil po ceste a tak.
Keď som išiel k tomu segmentu, tak som cítil, že ma bolia nohy. Ale išiel som. Začal som s rýchlym rozbehom.. Je to kratučký segment. Na konci sú také kamene, kde som padal, no stihol som zosadnúť a rýchlo som nasadal späť.
Opäť. Nevedel som, či som to dal. Čas vyzeral byť dobrý.
Cestou späť som pochopil, prečo Peter Sagan začal kopať do motorky, keď ho jedna zhodila na Vuelte z bicykla. Nešiel som moc rýchlo. Predsa bolo mokro a ja som nechcel niekde spadnúť. A predo mnou išla motorka. Nejaký chalan a mal za sebou babu. Ja som sa priblížil a išiel som ho predbehnúť. On ma musel vidieť v späťákoch, keby sa za tých pár minút aspoň raz do nich pozrel. Nedal ani len smerovku, nič. A práve keď som išiel okolo, zatočil predné koleso, rovno na mňa. Išiel odbočovať. A to celkom rýchlo. Neviem, či chcel robiť dojem, alebo čo. Ja som iba kričal pozor, pozor! Bol som vedľa neho. Ten čas išiel hrozne pomaly a ja som len čakal, že do ktorej časti bicykla ma trafí.
Našťastie som to zobral mimo cestu a tak som sa mu nejako vyhol. Bol som ale nehorázne nahnevaný.
Ale dobre. Nejak som to prekusol a pomaly (s priemerkou cez 30 km/h :D) som sa dostal cez Olešnú a Staškov domov.
Pozrel som trasu v STRAVA a tam mi ukázalo 2x KOM. :) King of the Mountain. :)


Takže to vyšlo parádne. :) Len čo sme sa smiali. :D Tak dvom ľuďom dnes príde e-mail od STRAVA, v ktorom bude, že prišli o svoje KOM.
Ten e-mail je vtipný v tom, že začína slovami:  
Uh oh!



To bude asi všetko. Ešte možno poznámku, že dúfam, že tie príspevky motivujú niekoho k cyklistike.
A dúfam, že mi nepríde e-mail začínajúci slovami: Uh oh!
:)