Preskočiť na hlavný obsah

Na Makovské kasárne

Minulý piatok, sme vo vytvorenom klube v STRAVA, písali pod jedným príspevkom o Beskyd Tour. A písal sa komentár za komentárom, keď sa zrazu jeden z nás spýtal, či niekto nepôjde zajtra (v sobotu 24. októbra) na Kasárne. Ďalší sa hneď zapojil a už v komentári písal, kade by sme to zobrali a ako by sme sa vracali. Hneď na to vytvoril novú diskusiu.
Ach jaj.. Ja som chcel tak moc ísť. :D Nikdy som tam nebol a počul som, že je tam super. Počasie malo byť parádne a aj s chalanmi som už dlho nebol. Jeden z nich mal dokonca nový cesťák. Bol som aj zvedavý.
Zo STRAVA, už prejdená trasa. :)


Ale mala byť sobota. U nás doma niečo ako deň práce. Tak som zavčas rána vstal a upratoval, pec nachystal na kúrenie. A chodil som sa pýtajúc doma, či chcú niečo robiť. A vyšlo mi to. :D

Hneď som písal kamarátovi sms, že teda idem aj ja a či sa stretneme 10:30 na Rakovskej pumpe. Ďalší išiel s autom už na Turzovku, kde sme sa mali o 11-tej stretnúť. My sme vyrazili z tej Rakovej tak ako sme si písali a presne o 11:00 sme sa v Turzovke stretli všetci traja. Ja sa mu nečudujem, že išiel s autom tú cestu. Ten úsek Čadca-Turzovka. To je nudné, je tam veľa áut. Mal však jednu super vec (okrem svojho bicykla) a to bola kamera pod sedačkou, ktorá snímala, čo sa deje za ním. Video je super, bude na konci tohto blogu. Tešte sa. ;-)

Došli sme na Makov. Začali stúpania, ja som si užíval prostredie, kukal som okolo, urobil pár fotiek. Dvaja sme došli rovnako na vrchol (okolo 990 m. n. m.), tretieho sme čakali, ale len chvíľočku. :) Išli sme k hotelu, kde sme dali kofolky a čaj. :)
 


Sedeli sme na vonku, kde však nesvietilo slnko. Mne bola hrozná zima. :D Ale ten výhľad mi stál za to. Bol úžasný. :)

(Na tie fotky sa dá kliknúť, až sa zobrazia v plnej paráde. :) )



 Panoráma bola úžasná.

Na chate bola panoráma aj názvami okolitých kopcov (túto som robil ja.)


Všetky fotky v tomto príspevku, okrem tej jednej panorámy s tými názvami, fotil ten kamarát, ktorý mal aj tú kameru na bicykli. :) A vlastne to nie je úplná pravda. :D Fotky na ktorých sme všetci traja, fotili ľudia, ktorých sme stretli a poprosili sme ich až nás odfotia. :) 

:) Naša výprava

Nasledoval zjazd, ktorý som si celkom užil. Zákruty boli super a cez stromy bolo vidieť, či ide nejaké auto. Chalani museli ísť o niečo pomalšie, aby si nezničili cesťáky. Cesta bola totiž trošku rozbitá. :)Zliezli sme až do Veľkých Karlovíc a odtiaľ sme išli ešte cez jeden kopec smerom na Makov. Okolo partizána. :)


Ja. :D (Áno. Som trošičku nefotogenický)







Od pamätníka SNP sme mali výborný zjazd a z Makova sme išli celkom rýchlym tempom. Chalani na cesťákoch išli predo mnou. Ja som s mojím bicyklom na rovinke za nimi trpel. Snažil som sa ísť aj kadenčne, aj silovo. Nestratil som ich. Moje tepy boli však veľmi vysoké a začali ma páliť nohy. No držal som sa! V Turzovke sme sa rozdelili, pretože tam mal jeden z nás auto, ktorým prišiel. My dvaja sme ťahali ďalej. Teda. Ja nie. Nemal som svoj rovinkový deň. Aj som mu povedal, že ja ho dnes asi nepotiahnem. Tempo sme mali ale aj tak vysoké. Keď sme sa dostali na Rakovú, tak sme zastavili, chvíľku sa porozprávali a potom som išiel domov. 

Ak máte bicykel vy a pár ľudí. Ak počasie vyzerá, že bude pekné, tak neváhajte. Zoberte nejaký foťák a vyrazte na výlet. :) Ja ručím za to, že to ľutovať nebudete. ;-)





Video zo soboty. :) Kamarátovi sa to podarilo natočiť aj upraviť parádne. 


Sobota bola super. Vo videu je veľmi pekne vidieť tú prírodu. Ja osobne som bol z toho opäť raz vedľa. :) Do toho tie jesenné farby a dobrá spoločnosť. Cesta späť bola pre mňa celkom drsná časovka. :D