Preskočiť na hlavný obsah

Cyklistika a jeseň

Dnes napíšem o jednom ročnom období, ktoré je známe svojimi farbami. Pre cyklistov je to obdobie, keď sa končí sezóna. Musia silno uvažovať, ako sa obliecť na výjazd, pozerajú výhľady viac ako normále. Teda aby som to povedal správne. Je to tak u mňa. Iní cyklisti možno dobiehajú stratené KOM na segmentoch Stravy. :D
A možno tento príspevok bude vyzerať len ako zmes fotiek. Ale čo napíšem k jeseni? :) Veď tú pozná každý!

Niekde vo Veľkých Karloviciach
Tá jeseň. Tento rok je to zatiaľ také. Pod 10 stupňov, (občas sa to vyšvihne nad), mokro a fúka vietor. 



No mne sa jazdí aj tak výborne. Na jeseň už jazdím skôr také oddychovky, keď len kukám a fotím. Aj keď. Občas sa ide na výjazd a musím ísť naplno. Aby som vládal ostatným. :)

Včera som mal obrovskú chuť na bicykel. Pred piatou poobede dosť svietilo slnko. No ja som kvôli robote doma, vyrážal až o tej piatej. A to už slnko zachádzalo a hrozne rýchlo sa zotmelo. Bol som na Zákopčí pri kostole a vyliezol som potom ešte na Korcháň až kuknem na pár minút priateľku. (Koho by zaujímalo: večer sme sa videli zas.) :) Cesta bola mokrá a keď som išiel z Korcháňa okolo šiestej, tak už bola tma. Autá svietili oproti mne diaľkovými svetlami. Našťastie je tam nová asfaltka. :)

Na ceste zo Zákopčia som robil fotku za jazdy. :) (Preto je roztrasená)
Inak. Dnes sme boli na výjazde. Boli sme traja, super kopce a pekná príroda okolo. O tom však budem písať inokedy. Je to len na vysvetlenie toho, že väčšinu fotiek som robil práve dnes. Teplomer u nás doma po tom čo som sa vrátil ukazoval cez 16 stupňov. Obloha bola modrá a výhľady parádne. Takto si predstavujem jeseň! A k tomu môj bicykel a pár kamarátov. Super deň. :)

Keď mne sa to tak páči a foťák som mal v zadnom vrecku. :D

A cesty v kopcoch sú luxusné. :D (Cieľová rovina na Makovských kasárňach)


Lysá hora 
Tú Lysú horu tu dám, aj keď na nej jeseň takto zdiaľky vidieť moc nie je. :D Ale na bližších stromoch ju vidieť je! :)


Všetky fotky od hora-dole, okrem Lysej hory, som robil za jazdy. ;-) :D
Ako som napísal hore, jeseň pozná každý. :) Niekto z pešej turistiky, niekto aj z tej cyklistickej, keď má človek plný nos a došla mu posledná vreckovka. :)
Ja ju beriem ako obdobie, v ktorom už moc nejazdím. Hlavne kvôli škole. No mám ju moc rád. Ja som človek, ktorý rád obdivuje prírodu. A na jeseň je to jedna obrovská hra farieb, popadaného lístia na ktoré si dávam v zjazde pozor. A ak veľa jazdím v lete, a teraz málo tak presne naopak je to s fotením. :) Teraz by som fotil každý strom so žltým alebo červeným lístím. :)
Tak teda. Každý do prírody a urobiť hromadu fotiek. Pred tým, ako bude facebook zaspamovaný prvým snehom. :D